velkoobchod a maloobchod Secoop - Prodejce tonerů a etiketovacích kleští kancelářské techniky

Kompatibilní tonery, etiketovací kleště a splintovací kleště pro Vaší firmu


Všeobecné obchodní podmínky

Identifikační údaje firmy

František Šetina - SECOOP
Lipnická 36
753 61 Hranice IV-Drahotuše

IČO: 11556765
DIČ: CZ5711200374

číslo účtu: 670100-2208661253/6210 mBank

Obchodní podmínky

  1. Zasláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s reklamačním řádem a obchodními podmínkami a souhlasí s nimi.
  2. Objednávka je potvrzením kupní smlouvy, která vzniká v době převzetí objednaného zboží kupujícím.
  3. Místem doručení zboží je adresa doručení uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři nebo prodejna při osobním odběru.
  4. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po jeho převzetí a zaplacení.
  5. Vyplněním objednávkového formuláře dává kupující prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.

Prohlášení o ochraně osobních údajů

  1. Prohlašujeme, že žádné informace, které jsme od Vás obdrželi, nepředáme třetí osobě.
  2. Vaši internetovou adresu neposkytneme třetím osobám k marketingovým účelům.
  3. V případě zájmu o zrušení Vaší registrace a výmaz Vašich dat z naší databáze nás prosím kontaktujte na naší e-mailové adrese secoop.prodejna@gmail.com.

Platební podmínky, dodací lhůty, doprava

Dodání a platba za zboží je možná těmito způsoby:
  1. Osobní odběr a platba v hotovosti - při převzetí zboží na prodejně po předchozí domluvě na adrese:
    • František Šetina - SECOOP, Lipnická 36, Hranice IV-Drahotuše po potvrzení vaší objednávky a po předchozí domluvě.
  2. Zaslání zásilkovou službou GEIS na dobírku. Vámi vybrané zboží je dopraveno přímo na adresu, kterou uvedete v objednávce. Kurýr Vás informuje o předpokládané době doručení. Platba v hotovosti při převzetí zásilky od dopravce.
    • Cena : 121 Kč včetně DPH
Zboží je expedováno do 2 pracovních dnů, pokud je na skladě. V případě že zboží na skladě není, je informován zákazník emailem o předběžném termínu dodávky.

Odstoupení od smlouvy, reklamace

Odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka je možné v těchto případech:
  1. Podle občanského zákoníku č.367/2000 má kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží v původním obalu doručit zpět v uvedené lhůtě. Po obdržení vráceného zboží prodávající obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Vrácená částka se bude rovnat ceně zboží po odečtení dopravy. Zboží se nevrací na dobírku. Takto zasílané zboží se nepřijímá a vrací se zpět odesílateli.
  2. Pokud zboží nebude vyexpedováno do 14 dnů od objednání, má zákazník právo stornovat objednávku, pokud již provedl platbu zálohovou fakturou, mu budou peníze vráceny zpět v plné výši objednávky.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušení celé objednávky nebo její části v případě, že se zboží přestalo vyrábět, změnila se cena dodavatele, vystavená cena byla chybná.

Kontrola dodávky

  1. Obsah dodávky je kupující povinen zkontrolovat již při převzetí balíku od dopravce (pošty) za přítomnosti doručovatele nebo při prodeji v provozovně. Pokud je shledána závada (obsah dodávky není kompletní, zboží poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje zásilku přímo u dopravce (pošty). Dopravce (pošta) následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možno brát ohled.

Právo prodávajícího a kupujícího

  1. Dodavatel má právo podle povahy objednaných věcí kupujícího vyzvat k osobní prohlídce a osobnímu odběru zboží (vztahuje se hlavně na finančně náročnější zboží, nebo náročnější z hlediska objemu) V těchto případech bude kupující kontaktován a bude s ním dohodnut další postup. Pokud kupující již uhradil kupní cenu, bude mu tato částka převedena zpět, pokud se nedomluví jinak.
  2. Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Je-li cena stejná nebo nižší než na objednávce, kupující není kontaktován a zboží je mu dodáno za cenu v objednávce. V opačném případě prodávající kontaktuje kupujícího a sdělí mu nové ceny. Kupující při takto upravených cenách má právo objednávku stornovat.

Závěrečná ustanovení

Odesláním objednávky kupující akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky.
Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti od 7. prosince 2013.
Verze 3.
Pro další informace jsme vám k dispozici na následujících kontaktech
mobil: +420 608 70 74 74
email : secoop.prodejna@gmail.com


František Šetina - SECOOP
Lipnická 36, 75361 Hranice - Drahotuše.
Tel. 608 70 74 74

tomindo © 2015, systém TomShop 2.4
Zpětné odkazy